مرکز پخش کفش مردانه در تهران کلاسیک و مجلسی مشکی

در مرکز پخش کفش مردانه در تهران هر کفش مردانه کلاسیک مشکی در دو سطح سلسله مراتبی توصیف و تعریف می شود. دسته برتر نام عمومی است و بر این اساس یک کفش مجلسی عبارت است از بروگ، آکسفورد، کل کات یا مشابه این مدل ها که کلاسیک نامیده می شوند که در عین حال اشکال خاصی از ورود بند همیشه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از این مدل تعریف می شود.

آنها یک مدل را از طریق ویژگی های تکمیلی در گروه مدل آن توصیف می کنند. این ویژگی را می توان به عنوان گونه های مختلف مواد اولیه یک جنس نیز درک کرد. به عنوان مثال، یک “آکسفورد ساده” و یک “کاپتو آکسفورد” وجود دارد. هر دو نوع مدل آکسفورد باقی می مانند. پخش کفش کلاسیک مشکی به صورت عمده را می توانید از ما با ضمانت تضمینی تهیه نمایید و می توانید از نمایشگاه کفش عمده ارزان ما در بازار پانزده خرداد نیز دیدن کنید.

انواع کفش کلاسیک مشکی در مرکز پخش کفش مردانه در تهران

آکسفورد

آکسفورد رسمی ترین کفش کلاسیک و در عین حال بسیار متنوع است. با درزهای بسته و درزهای جدا کننده کمی ظاهر خاصی دارد. این باعث می شود که کفش مناسبی برای موقعیت های تجاری باشد، جایی که عینیت به عنوان عدم فردیت تلقی نمی شود بلکه به عنوان بیان جدی و اعتماد به نفس است.

مردان نیز می توانند به سبک در آکسفورد جشن بگیرند. در اینجا این کفش انتخابی برای جشن هایی است که در آن کت و شلوار تیره مورد انتظار است. از سوی دیگر آکسفورد به لباس‌ های اسپرت با شلوار جین، چینی و پیراهن‌ های پولو کمک شایانی می‌ کند.

کفش کلاسیک مشکی بروگ

بروگ محبوبیت خود را مدیون الگوی سوراخ های متمایز است. در کل بروگ شامل کلاهک بال با لیر (تزیینات طرح سوراخ) و نوارهای طرح سوراخ باریک در لبه های کلاهک پاشنه و ربع است. از نظر برش، بروگ با بریدگی برگ (توری آکسفورد) مشخص می شود. نقش برجسته به جای چرم صاف و زیره دوتایی می تواند بر شخصیت اسپرت و روستایی این کفش کلاسیک همه کاره تأکید کند و تولیدی نیم بوت مردانه ها کم کم شکل گرفتند.

تا صد سال پیش بروگ یک کفش آخر هفته و معمولی با استایل بود اما اکنون با کت و شلوارها و ترکیب های اسپرت نیز همراه است. فقط در مناسبت‌ های کراوات مشکی و مواردی که قبلاً چنین بوده‌ اند مانند اپرا، تئاتر، عروسی‌ ها و تشییع جنازه، باید از الگوهای توری در دوزهای هومیوپاتی استفاده شود و مرکز پخش کفش مردانه در تهران مدل های زیادی از این نوع را عرضه می کند.

تاریخچه کفش معمولاً با یک افسانه توضیح داده می شود ، بر این اساس گفته می‌ شود که اسکاتلندی‌ ها و ایرلندی‌ ها کفش‌ های دهقانی خود را به عنوان وسیله زهکشی سوراخ می‌ کردند تا بعد از پیاده‌ روی یکشنبه در تالاب مرتفع و قبل از ورود به کلیسا، کفش‌ ها و پاها را خشک کنندو  این واقعاً محتمل نیست. احتمال بیشتری وجود داشت که اسکاتلندی‌ های صرفه‌ جو با پای برهنه رفته و کفش‌ های خود را برای کلیسا ذخیره کرده باشند.   

بلوچر

Blücher کفشی برای تبلیغ خود نیست. در عوض کمال گرایان این کفش را را دوست دارند چرا که ظاهر به بلوچر تطبیق پذیری سبک می بخشد و در طیفی از اوقات فراغت گرفته تا تجارت آسان با جین، کرفس و خاکی، با هر لباسی ست می شود. این عامل نیز شدت نظامی بودن کفش را توضیح می دهد. این به نوبه خود می تواند با داستان اصلی آن یا آنچه مردم در مورد آن می گویند مرتبط باشد.

دربی ها

دربی ظاهری محفوظ و سازگار با بلوچر دارد اما برش عملی دربی نیز ارزش کاربردی بالایی دارد. با این وجود او با یک درز تقسیم کننده در کناره بدون اینکه کاملاً نزدیکی یکنواخت خود را کنار بگذارد متمدن تر به نظر می رسد که این لزوماً به معنای نظامی نیست. برای مثال معماران به طور طبیعی به یونیفرم‌ ها علاقه دارند و اغلب در مورد لباس (کت و شلوار تیره) و کفش (دربی) ساختارهای جامد را ترجیح می‌ دهند و ترجیح می‌ دهند زمان خود را به جای طراحی شخصی، صرف کار خود کنند.

کاراکتر این کفش در دربی نیز به دلیل شکل آخر و رنگ آن متفاوت است. شکل‌ های بغل بدن در چرم تیره کلاسیک‌ تر به نظر می‌ رسند در حالی که اشکال مدیترانه‌ ای دراز با رنگ‌ های روشن بر نوآوری شیک تأکید دارند.

کفش کلاسیک چگونه ساخته می شود؟

این سه عنصر (روی، کفی و زیره) در طول ساخت یک کفش به لطف آخرین حجم آن تا حد امکان نزدیک است و به زیبایی شناسی کفش پاسخ می دهد. زنی که پای باریک تری نسبت به پای مرد داشته باشد، شکل آن پهنای کمتری خواهد داشت. شکل آن می تواند چوبی، پلاستیکی یا فلزی باشد. آیا می دانستید که تولید یک کفش بین 20 تا 180 عملیات نیاز دارد ؟ و بین 200 تا 1800 دقیقه ؟ این همچنین تفاوت کیفیت و بودجه محصول نهایی را که در فروشگاه ها پیدا می کنید توضیح می دهد.

بند راهبان

بند راهبان یا کفش راهبان همان طور که از نامشان پیداست در اصل توسط راهبان کاتولیک طراحی و پوشیده شده بود که می خواستند صندل هایی را که تا آن زمان می پوشیدند تغییر دهند. این یک کفش مردانه عالی است که با یک یا دو بند، چرم صاف یا جیر پیدا خواهید کرد. البته بسته به سبک تنوعی که انتخاب می کنید می توانید آنها را از یک قهوه بعد از ظهر تا یک مراسم رسمی تر بپوشید. برای خوش تیپ تر شدن سعی کنید آنها را با جوراب های چاپ شده بپوشید.

لوفر

مقرنس‌ ها از جمله طرح‌ های پرطرفدار کفش‌ های مردانه هستند که بسته به جنس آن‌ ها می‌ توان آن‌ ها را رسمی یا غیر رسمی دانست. هیچ نقطه شروع دقیقی برای منشا آن ها وجود ندارد اما به نروژ یا انگلیس ختم می شود. صرف نظر از اینکه کدام نسخه صحیح است طراحی آرام آشنا آن ها در حدود سال 1920 به اروپا آمد. این واقعیت که آنها توری ندارند نیز چیزی است که کفش کلاسیک مشکی لوفر را متمایز کرده است. آن ها به راحتی ترکیب می شوند و با شلوارهای پارچه ای عالی به نظر می رسند.

چنانچه شما به دنبال مرکز پخش کفش مردانه در تهران کلاسیک و مجلسی مشکی یا عسلی هستید، جهت راهنمایی از سمت کارشناسان ما می توانید فرم همکاری را پر کرده تا با شما تماس بگیرند و در خصوص تکمیل این مقاله و انتقال تجربیاتتان می توانید در قسمت دیدگاه نظرتان را ثبت کنید.

1

  1. سلام و درود
    جالب است بدانید چند کارگاه کفش تمام چرم و دستدوز در تهران و تبریز که یک سری کفش ۱۰ جفتی را طی یک هفته را با زیره چرم تولید می کنند مستقیم به کشور ایتالیا صادر می کنند و البته با قیمت باور نکردنی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما