کارخانه تولید صندل روفرشی و مجلسی زنانه حراجی قم

کارخانه تولید صندل که تمام مدل های روفرشی و مجلسی را در تنوع زیاد عرضه کند انگشت شمار هستند و در این راستا گروه تولیدی کفش تیپاش جهت رضایت مشتریان خود و پاسخگویی به نیاز های آنها تمامی مدل های صندل را در سایزبندی های مختلف تولید می کند.

کارخانه صندل قم مجموعه تیپاش انواع صندل های مجلسی و روفرشی را با زیره تزریق پی یو نیز تولید می کند و همان طور که می دانید این نوع از زیره ها بسیار سبک و نرم می باشند و این ویژگی باعث طبی بودن این نوع از صندل ها می شود.

البته به دلیل رقابت زیاد بین تولید کنندگان دمپایی در استان  قم گروه تولیدی تیپاش قیمت های رقابتی را برای محصولات خود ایجاد کرده است و البته کارخانه صندل تیپاش تنها به شهر قم وجود ندارد بلکه در شهر تهران هم نیز تولیدی صندل حراجی را هم در مجموعه خود دارا می باشد.

تولیدی صندل زنانه ارزان

کارخانه تولید صندل زنانه ارزان می تواند از چندین کارگاه یا تولیدی صندل زنانه ارزان تشکیل شده باشد که هر قسمت از مونتاژ و تولید صندل را به تولیدی مخصوص به کار واگذار کرده باشد تا فرآیند تولید با دقت و سرعت بیشتر انجام شود.

لیست کارخانه های دمپایی قم بسیار زیاد می باشد و از جمله معروف ترین آنها کارخانه دمپایی گلپا قم و تولیدی صندل سهند قم نیز می باشد که از نوع صندل های تزریقی پی یو هستند و بیشتر دمپایی های تمام پلاستیکی زد آب را نیز تولید می کنند.

تولیدی صندل تهران به نسبت قم و سایر شهرهای تولید کننده دمپایی و صندل از مدل بسیار متنوع تر و به روزتری بهره می گیرند و به همین دلیل طرفدار بیشتری دارند اما در خصوص صادرات به کشورهای همسایه بیشتر تولیدات قم مورد توجه قرار گرفته است.

صندل روفرشی و مجلسی زنانه

صندل‌ها از محبوب‌ترین انواع کفش‌ها در میان افراد هستند که به خاطر راحتی و سبکی خود بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. صندل‌های روفرشی و مجلسی با طراحی‌های متنوع و شیک انتخابی عالی برای استفاده در خانه یا مجالس رسمی می‌باشند.
بنابراین توصیه میکنیم حتما برای فروشگاه کفش و صندل خود از آنها در ویترین خود قرار دهید و در ادامه برای توضیحات بیشتر در خصوص ویژگی های این نوع از صندل ها به تفکیک صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های صندل‌های روفرشی

  1. راحتی در استفاده: صندل‌های روفرشی معمولاً از مواد نرم و انعطاف‌پذیر ساخته می‌شوند و با طراحی باز خود پاهای شما را در طول روز راحت نگه می‌دارند.

  2. سبک و قابل حمل: این صندل‌ها به دلیل وزن سبک و طراحی ساده، به‌راحتی قابل جابه‌جایی و استفاده در هر مکان و زمانی هستند.

ویژگی‌های صندل‌های مجلسی

  1. طراحی شیک و زیبا: صندل‌های مجلسی با جزئیات زیبا مثل سنگ‌دوزی، نوارهای براق و پاشنه‌های متنوع، به شما اجازه می‌دهند که در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید.

  2. تنوع در سبک‌ها: این صندل‌ها در سبک‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند تا به‌راحتی با لباس‌های مجلسی متنوع هماهنگ شوند و استایل شما را کامل کنند.

صندل‌های روفرشی و مجلسی هر دو به نوبه خود نقش مهمی در ارتقاء راحتی و استایل روزانه و مهمانی‌های شما دارند. با انتخاب مناسب از میان این دو نوع صندل می‌توانید ترکیبی از راحتی و زیبایی را برای خود فراهم آورید.

چنانچه به دنبال کارخانه تولید صندل زنانه روفرشی و مجلسی نیز هستید می توانید جهت مشاوره گرفتن از کارشناسان این مجموعه فرم همکاری را پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما