خرید و فروش کفش سنتی زنانه در رنگبندی های سفارشی

یکی از وسایل کاربردی و پرمصرف در زندگی روزمره کفش می باشد که امروزه کارخانه های متعددی در کشور انواع کفش مردانه، زنانه و بچه گانه را در جنس، طرح، مدل و رنگبندی متنوع  با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید و برای فروش روانه بازار می کنند. یکی از انواع پر فروش آن کفش سنتی زنانه است که به دلیل راحتی و سبک بودن مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. خرید کفش سنتی زنانه در فروشگاه های معتبر عرضه انواع کفش اسپرت گوچی صورت می گیرد.

خرید و فروش کفش سنتی زنانه در رنگبندی های سفارشی

مدل کفش های سنتی زنانه و دخترانه

مدل کفش های سنتی زنانه و دخترانهانواع کفش اسپرت مرل هاس سنتی با مدلهای متنوع و در رنگ بندی های زیبا و جذاب در مراکز خرید معتبر به مشتریان و خریداران ارائه می شود که علاوه بر زیبایی ظاهری جنس و کیفیت بسیار خوبی دارد و دارای سایز بندی مختلف می باشد. طر های سنتی بسیار شیک بوده و مشتریان خاص خود را دارد که به دلیل راحت بودن از فروش بالایی برخوردار می باشد.

کفش طرح سنتی یکی از انواع پرفروش کفش زنانه می باشد که به دلیل تنوع در طرح و رنگ همچنین کیفیت بالای آن توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. فروشنده عمده کفش انواع آن را در طرح های متنوع و با برندهای معتبر داخلی و وارداتی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت مرغوب در اختیار مشتری قرار می دهد.

لیست قیمت کفش های سنتی تولید اصفهان

لیست قیمت کفش های سنتی تولید اصفهانکفش سنتی زنانه فوق العاده راحت  و سبک بوده و دارای نقش و طرحی بسیار زیبایی است که برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی می باشد که مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است. کارخانه های تولید کننده کفش سنتی در اصفهان با استفاده از مواد اولیه درجه یک و طبق استاندارد انواع کفش های سنتی زنانه را با رنگبندی متنوع تولید و برای فروش روانه بازار می کنند.

این کفش ها معمولا به صورت ست با کیف تولید می شوند که بسیار شیک و زیبا می باشند و طرفداران زیادی دارند. انواع کفش سنتی اصفهان در طرح های جدید و متنوع در مراکز و فروشگاه های معتبر به فروش می رسد. قیمت کفش با توجه به برند، کیفیت، نوع، مدل و طرح و رنگ، نحوه عرضه و تقاضا و … متفاوت می باشد.

خریدار عمده کفش های ارزان قیمت ایرانی

خریدار عمده کفش های ارزان قیمت ایرانیمعیار هایی که خریدار عمده برای خرید اینترنتی کفش باید در نظر بگیرد عبارتند از:

  • زیره کفش: زیره های که در بازار موجود است در دو نوع پی وی سی و پی یو می باشد که زیره های پی یو سبک تر بوده و در برابر سایش مقاوم تر هستند همچنین دوام بیشتری دارند. این زیره ها به هنگام خم کردن انعطاف زیادتری داشته و زیره باید آج دار باشد تا از سر خوردن جلوگیری نماید.
  • رویه کفش: رویه های کفش موجود در بازار معمولا از جنس چرم طبیعی، پلاستیکی و یا چرم مصنوعی می باشند. چرم طبیعی به دلیل داشتن منافذ زیادی در سطح خود تبادل هوا را آسان تر می کندو باعث تنفس پا می شود اما رویه غیر چرم از تبادل هوا جلوگیری می کند و باعث عرق پا و ایجاد بوی بد می شود.
  • تنه کفش: این قسمت در واقع چهار چوب کفش بوده که پا را در بر می گیرد و باید در برابر فشارهای وارده از پا محافظت نماید.
  • پنجه کفش: فضای این قسمت باید به گونه ای باشد که به پا فشار وارد نکند، اگر پنجه کفش تیز باشد باعث می گردد انگشتان روی هم بیفتد و یا حتی بد شکل شوند. این مسأله در بین خانم ها شایع تر می باشد و پنجه کفش باید طوری باشد که انگشت ها از هم فاصله داشته باشند.

مرکز پخش کفش سنتی بصورت عمده

مرکز پخش کفش سنتی بصورت عمدهکفش سنتی ارزان زنانه دارای پاشنه ای طبی و بسیار راحت بوده و بسیار بادوام و شیک می باشد. این کفش زیره ای طبی و آج دار داشته که از سر خوردن و لغزش جلوگیری می کند و با توجه به طراحی خاصی که دارد، از فشار به زانوها و کف پا جلوگیری نموده و رویه این کفش نیز از استرج بسیار بادوام و انعطاف پذیر می  باشد که مورد پسند هر سلیقه ای قرار خواهد گرفت.

خرید کفش سنتی به صورت عمده و جزیی با کیفیت مرغوب و قیمت بسیار مناسب از همین شرکت امکان پذیر می باشد. در این مرکز انواع کفش های زنانه در جدیدترین طرح و مدل به مشتریان ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

تولید و توزیع کفش سنتی در طرح های سفارشی

تولید و توزیع کفش سنتی در طرح های سفارشیامروزه کفش ها در انواع و اقسام مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. کفش های مردانه، زنانه و بچه گانه در رنگبندی و طرح های مختلف تولید می شوند که جنس آن ها معمولا از چرم، پلاستیک و پارچه می باشد. کفش زنانه نسبت به کفش مردانه تنوع در طرح و رنگبندی بالاتری دارد.

بسیاری از خریداران عمده کفش سنتی ایرانی می توانند طرح های سفارشی خود را به کارخانه های تولید کننده ارائه داده و آن را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه نمایند. در خرید و فروش هایی که به صورت کلی انجام می شود، خریدار و فروشنده سود خوبی می برند و قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و مشتری استقبال بهتری می کند.

عرضه مستقیم کفش زنانه در سراسر کشور

عرضه مستقیم کفش زنانه در سراسر کشورتنوع در کفش های زنانه نسبت به کفش های مردانه بسیار زیاد است، زیرا تولید کنندگان آن ها را در طرح و رنگ بندی های مختلفی تولید می کنند که مورد پسند هر سلیقه ای قزار بگیرد. انواع کفش های زنانه در مدل های متنوع اسپرت، مجلسی پاشنه دار، سنتی، صندل، کلاسیک، چرم و … در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا تولید و ارائه می شود.

انواع کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه و کفش لژدار مجلسی زنانه در اندازه و شکل های مختلف تولید می شوند. برخی از این مدل های مجلسی دارای ظریف کاری خاصی بوده و شکل و ظاهری شیک و لوکس دارند. تولیدی و کارگاه هایی که در ایران از برندهای مطرح تولید کفش زنانه هستند معمولا کیف و کفش مجلسی را به صورت ست تولید می کنند.

اهمیت کفش پاشنه دار در این است که از ضربه خوردن به پاشنه جلوگیری شود و درد پاشنه را کاهش دهد. در کفش های مجلسی زنانه همانند کفش مجلسی مردانه از چرم گاوی و زیره نیو لایت استفاده می کنند که قیمت بالاتری دارد ولی کفش هایی که از جنس مصنوعی و زیره پی وی سی باشند دارای قیمت ارزان تری می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما